طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

بفرمایید همایش اعتدال!

م.ر سیخونکچی | شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۴۴ ب.ظ | ۱ نظر

بغیر از سوهان فروشهای میدان هفتاد و دو تن قم، همین همایشهای مختلفی هم که برگزار میشود یکی از نشانه های رزاق بودن خداوند کریم است. یعنی آدم هر جور فکر میکند میبیند عاملی مادی نمیتواند به اینهمه همایش برگژار کن نان برساند. همینجور از زمین و آسمان سوژه همایش میبارد و همیشه خدا بهانه ای برای همایش برگزار کردن و اندیشیدن و نظریه صادر کردن وجود دارد. جدیدا هم که این اعتدلال بنده خدا شده است موضوع انواع همایشش و سمینار. بنده سیخونکچی هم در ادامه چند سوژه ای که به نظرم رسیده است را با محوریت اعتدلال پیشنهاد میدهم:

نام همایش: هابیل، قابیل، اعتدلال

بررسی پیشینه تاریخی اعتدلال و نقش خروج از اعتدلال در قتل قابیل توسط هابیل در اینوهمایش صورت میگیرد.


نام همایش: اعتدلال به مثابه سلطانی!

سلطانی در اینجا هیچ ربطی به پادشاهی ندارد بلکه نام نوعی کباب است! شرکت کنندگان در این همایش پیرامون ظرفیت نان رسانی اعتدال بحث میکنند!


نام همایش: اعتدلال در سانتیاگو برنابئو!

این همایش در پی بررسی نقش اعتدلال در پهنه ورزش است و با محوریت پیروزی های رئال مادرید منعقد میشود. کریستیانو رونالدو جهت سخنرانی و عکس انداختن حضار با وی به این همایش دعوت خواهد شد. حضور برای بانوان از هر جهت آزاد است!


نام همایش: اعتدلال و بندری!

این همایش میتواند دو کاربرد داشته باشد که برگزار کنندگان میتوانند متناسب با شرایط  جوی هر کدام از این دو را انتخاب کنند. در کاربرد اول بندری در نقش نوعی موسیقی فولکولور ظاهر شده و هماش مذکور هم میتواند به بررسی نقش اعتدلال د دلنشینتر شدن موسیقی بپردازد. اما در کاربرد دوم بندری عنوان نوعی ساندویچ بوده و شرکت کنندگان در همایش میتوانند درباره اعتدلال در خوردن ساندویچ و نقش آن در جلوگیری از بروز فتنه بحث کنند! کنایه فهم های حاضر در هماش هم میتوانند رونوشتی از مباحث مطروحه را به برخی آقازاده ها ارسال کنند!

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۱)

عاقا ما فقط بندری  سلطانی و سوهان دستگیرمون شد اینجا
همین
پاسخ:
خب همه ش همین بود دیگه!!!
بگو خدا بده برکت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی