طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

جهاد اختسادی در تلویزیون!

م.ر سیخونکچی | شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

این روزها بینندگان رسانه ملی با یک پدیده به شدت جالب و ننگین! رو به رو شده اند و آن هم اینکه رسانه ملی در راستای اهداف متعالی خود اقدام به در اختیار قرار دادن آنتن خود در بهترین ساعت شب و در پربیننده ترین شبکه های تلویزیونی به سرمایه داران مجاهد اقتصادی برای تبلیغ محصولات خود نموده و برای آنان به صورت اُوِرت آنتن خرج می کند.

در حاشیه همین اتفاق، اخیرا کنداکتور پخش برنامه های رسانه ملی از سوی مدیران رسانه به اعلام شده است که تعدادی از برنامه های آن در ادامه معرفی می گردند و کسانی هم که به این امر معترض هستند اعتراض خود را کتبا نوشته تا مورد پیگیری قرار گیرد:

نام شبکه: شبکه یک سیما

ساعت پخش: 21:17 دقیقه(بین اخبار سراسری)

عنوان برنامه:هاکوپیان و جهاد اقتصادی!

مدت برنامه: 45 دقیقه

شرح برنامه: در این قسمت از این برنامه که با هدف معرفی چهره های برتر عرصه جهاد اقتصادی تولید شده است، ابتدا مروری گذرا بر زندگی آقای هاکوپیان! و اتفاقات جذاب و مرتبطی که برای وی در کودکی و جوانی رخ داده است، صورت گرفته و سپس دوربین وارد یکی از فروشگاه های بزرگ هاکوپیان در سطح شهر می شود و به سرعت به سمت چهره یک خانم دارای روابط عمومی زیبا رفته و وی شروع به معرفی فروشگاه، محصولات فروشگاه، فروشندگان فروشگاه و خاطرات فروشگاه می‌کند.

برای دیدن بقیه مطلب روی تیتر کلیک کنید

 

نام شبکه: شبکه دو سیما

ساعت پخش:20:10 دقیقه

عنوان برنامه:هایدا و جهاد اقتصادی!

مدت برنامه:73 دقیقه(با احتساب اخبار 20:30)

شرح برنامه: تصویر دوربین که به صورت کاملا حرفه ای در یک ساندویچ ژامبون گوشت به قیمت 4700 تومان! تعبیه شده است از درون دهان باز و گل و لای دندان های مشتری بیرون آمده و به سمت صندوق دخل می رود و خانم سوپروایزر در حالیکه مشغول شمارش اسکناس ها می باشد شروع به صحبت کردن در مورد تاثیر تغذیه مناسب بر ارتقای امینت اجتماعی جامعه نموده و سپس به تبیین جایگاه موثر برند "هایدا" در این زمینه می نماید. در خلال برنامه نیز به منظور استراحت بینندگان، کمی اخبار پخش می شود!

 

نام شبکه: شبکه سه سیما

ساعت پخش:حین پخش سریال پژمان!

عنوان برنامه: پژمان، بابک و جهاد اقتصادی!

مدت برنامه: حدودا 43 دقیقه

شرح برنامه: سریال پژمان در این قسمت دارای یک مهمان عزیز و محترم به نام بابک است و داستان این قسمت حول محور سرگذشت، شرح حال و برنامه های اقتصادی آینده! این شخصیت با اخلاص و مجاهد بازنویسی شده است. داستان از دوران سربازی بابک و روایت همزمان آن با ماجرای فوتبالیست شدن پژمان شروع شده و پس از کش و قوس های فراوان به ماجرای تور مسافرتی شرکت داماد پژمان اینا به دبی با شرکت هواپیمایی قشم ختم می شود.

 

نام شبکه: شبکه آموزش

ساعت پخش: مکرراً

عنوان برنامه: چگونه جهاد اقتصادی بکنیم؟!

مدت برنامه: 3 سوت!

شرح برنامه: این برنامه که به صورت لایو! از شبکه آموزش پخش می گردد به توضیح راهکارهای جهاد اقتصادی از زبان برایان تریسی به صورت ویدئو کنفرانس برای بینندگان حجیم برنامه می پردازد. برایان تریسی به طور باورنکردنی به زبان فارسی سلیس سخن می گوید!

 

عناوین برنامه های سایر شبکه به شرح زیر است:

شبکه چهار: مستند راز جهاد اقتصادی در تاروپود فرش عظیم زاده!

شبکه پنج: برنامه در شهر با موضوع شهر رویایی پدیده!

شبکه خبر: اخبار جهاد اقتصادی و چهره ها


ابوالفضل اقبالی

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی