طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

خدا 4 سال بعد رو به خیر کنه!

م.ر سیخونکچی | سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ب.ظ | ۲۳ نظر

قبل از انتخابات: شما خوبی، خانواده خوبن؟ فداتون بشم، قربون این ملت سرافراز و عزیز برم، چقدر شما ماهید، چقدر شما گلید، من خاک پای شمام، من نوکر شمام، شما اصلا بیا بزن تو گوش من... بیا بزن... جون من بیا بزن، نه آقا تا نزنی اصلا از جام تکون نمیخورم، بیا بزن...


دو ماه بعد: خدایا از استبداد رای و بستن دهان منتقدان به تو پناه میبرم.


هشت ماه بعد: منتقدان ژنو یک عده معدود کم سواد هستند.


یک سال بعد: یه عده آدم بو گندو‌ی پیف پیفو دارن از ما انتقاد میکنن.


دو سال بعد: هوی... دهنت رو ببند عوضی! میدونی از کی داری انتقاد میکنی؟!


دو سال و نیم بعد: تو (...) میخوری انتقاد میکنی، مگه اینجا خونه باباته الدنگ؟! فکر کردی چون حقوقدانم جوابت رو نمیدم؟


سه سال بعد: من دهن تو رو سرویس میکنم...


سه سال و 11 ماه بعد: هر کی به من انتقاد کرده مادر فلانه! با توام... آره با توام ازگل عوضی! 


سه سال و 11 ماه و 28 روز بعد: من فداتون بشم! قربونتون برم، ملت نجیب و عزیز ایران... حال و احوال دهنتون چطوره؟!...

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۲۳)

من حتی حقوق دان هم نیستم
سلام
هههههههه
واقعیت....
احسنت
آقا!
ما بی سواد شما دانشمند!
ما سرهنگ شما حقوقدان!
ما راننده تاکسی شما روشن فکر!
ما بی قانون (‍‍49٪~) شما قانونمدار (51٪~)!
ما رفیق صهیونیسم شما دشمن پر قدرت صهیونیسم!
ما بی تدبیر شما تَه تدبیر!
ما گداپرور شما اقتصاد تکریمی!
ما آب حوض شما شیر موز!
...
لال شه زبونی که به انتقاد باز شه!
آخه جان من نه جااان من این همون حماسه اقتصادیه!



سلام دوست عزیز!
اومدم بگم اگه مایل به تبادل لینک هستی بیا وبم بگو تا تبادل لینک کنیم ..
موفق باشی ..!
یا علی
دمت گرررررررررررم.خیلی عالی بود این پستت.فقط یه سوال داشتم: تو قسمت مقدمه گفتی "شما اصلا بیا بزن تو گوش من" , میخواستم ببینم من الان میتونم بزنم تو گوششون یا دیگه خیلی دیره؟
پاسخ:
شرمتده
دیر اومدی داداش
بسپرش به تاریخ این وظیفه خطیر رو
شکر خدا که لقب هایمان شده زیاد
گه صهیونیست و ضد قانون،حال بیسواد!
بس که درون سبد،تکریم خفته است
از لطف دولتم کرامت نفسم شده زیاد
ما مشکلاتمان که به صد روز حل شده است
جای شکایتی از انتخابمان نماند
حالا که دشمنان همه گشتند رفیق شیش
لابد برای اعتدال،بر همه دوستان مرگ باد
یه نفر نیست به من بگه تو که بلد نیستی مجبورت کردن شعر بگی!؟
ولی برا خنده به نظر شما شعر من بدتر بود یا طرح سبد کالا؟
پاسخ:
انصافا سبد کالا!
4سال بعد،
 از اونجایی که ما مردم ایران ، عادت نداریم به کسی یه دور حال بدیم ، دور دوم هم ایشون رو حلواحلوا کنان می فرستیم کاخ ریاست جمهوری!
مگر اینکه،  امداد غیبی شامل حالمون بشه!!!!!!!! 
در ضمن سرعت پیشرفت ادبیات رو در این چند ماه مشاهده بفرمایید! به نظر شما از این معادن استعداد بعیده که در چند ماه آینده به قله ی مورد اشاره شما در 3 سال بعد برسند؟ !!!! 

سلام، با تشکر از شما

"خدا 4 سال بعد رو به خیر کنه!"

با آدرس:
http://www.nobateshoma.ir/?p=15637
در سایت جامع وبلاگ نویسان استان سمنان انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت نوبت شما: بدانیم: ما برای آنکه ایران خانه شیران شود، خون دلها خورده ایم.


یا علی

سلام
نمیدونم زیاده روی کردی یا نه؟؟؟
عقلم میگه از یه آدمی مثل من و شما بعیده آخرش دودش تو چشم ما میره نه تو چشم اون لیبرال های خود فروخته عشق گرین کارت
احساسم میگه بعید نیست از این معتدل حقوقدان باسواد روشن فکر غیر تندرو تکریم کننده ، بازگداننده8 سال کرامت از دست رفته ، که همه دارن بهش حسادت میکنن

3 سال و 6 ماه و خورده ای موندشو به خیر کنه
 
به نظرت حرف عقلم درسته یا احساسم؟؟؟؟
گیرم خیلی جواب بده

  • سجاد مؤذنی
  • سلام
    ما که کلاس را تعطیل کردیم ، شما چطور؟
    ادامه در ...
    http://sajjad-m.blog.ir/
    نظر یادت نره...

    آیا سبد کالایی که میدن بعدا باید سبدش رو پس بدیم؟

    پاسخ:
    ﺷﻤﺎ ﺣﺎﻝ بﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩ ﺳﺒﺪ ﮐﺎﻻﯾﯽ ﺍﺻﻼ" تعلق ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﺑﻌﺪ!
    خیلی باحال بود(((:
    زدید توی خال

    لابد اصلا تعلق گرفته که دارم میپرسم دیگه داداش من!!  اگه سبدشو بخوان پس بگیرن من پس نمیدما.بهشون بگین

    پاسخ:
    باشه میگم
    فردا که رفتم اونور میگم!
    محمد حسین جون چی گفتی داداش؟! من نفهمیدم

    دادا سیخونکچی! سیخ دادی همه رو، ما شاالله همه دارن طناز میشن !!!

    راستی تا همینجاش احوال دهنتون چطوره؟؟!!!!!! 

    آیا آقای روحانی پیام اون نصف ملت رو که بهش رای ندادند را درک کرده اند؟

    سلام امیدوار جون
    هیچی بین عقلم و احساسم گیر کرده بودم  نمیدونستم حرف کدوم رو گوش کنم
    عقلم میگفت بچه حزب اللهی باید به خودش مسلط باشه
    ببخشید اآن روز حتی ساعتها پس از حرف جناب حقوقدان در مورد ملاک سواد و بی سواد گیج بودم
    الان گفته های خودم رو تفسیر میکنم
    کلا ما محمد حسین ها در  تفسیر توانمدیم خدا رحمت کنه علامه والا مقام را

    ((سلام ))
    به معنای درود و البته یکی از نام های خداوند می باشد
    ((نمیدونم زیاده روی کردی یا نه؟؟؟))
    شان این سخن در مقام جناب سیخونکچی بود که آیا ایشون به عنوان کسیکه به احتمال کثیر جزو بروبچ حزب اللهی هستند ، در ایراد سخنان فوق زیاده روی کرده اند یانه؟؟
     ((عقلم میگه از یه آدمی مثل من و شما بعیده آخرش دودش تو چشم ما میره نه تو چشم اون لیبرال های خود فروخته عشق گرین کارت))
    عقل این بنده سراپا تقصیر  با توجه به گفته امام راحل که فرمودند امت حزب الله این انقلاب را حفظ میکنند و چون بعضی دوست نمایان امت حزب الله نیستندو امت لیبرالیسم خودفروخته عشق گرین کارت آمریکا هستند. 4 روز دیگه که فتح الفتوح حقوقدان اعظم فشل ماند پیراهن عثمان رو میکنند. که این ها چوب لای چرخ نهادند.

    ((احساسم میگه بعید نیست از این معتدل حقوقدان باسواد روشن فکر غیر تندرو تکریم کننده ، بازگداننده8 سال کرامت از دست رفته ، که همه دارن بهش حسادت میکنن))
    اما حال احساسم ، مختصر مفید بگویم:این ها همه القاب اقدام متقابل برای جناب حقوقدان است.
    حقوقدان: مخالف سرهنگ،/باسواد: مخالف بی سواد/ معتدل: مخالف افراطی/روشن فکر غیر تندرو:مخالف گروه های فشار و  تندرو/ تکریم کننده: اشاره به سبد کالا/
    بازگداننده8 سال کرامت از دست رفته:بازهم اشاره به سبد کالا و مذمت گدا پروری یارانه نقدی/که همه دارن بهش حسادت میکنن: اشاره به سخن (فکر میکنم )جناب نوبخت که فرمودند همه به حقوقدان حسادت میکنند.
    البته در نسخ دیگر 2 لقب دیگر نیز ذکر شده است که اینجا از قلم افتاده است.  :)
    {منتخب قانونمداران:اشاره به حرف ترکان:کسانی که به روحانی رای ندادند به بی قانونی رای دادند.
    سردمدار نقدپذیری وآزادی بیان: اشاره به کلیه اتفاقات در مطبوعات کشور از قضیه بهار و قانون و ... تا یا لثارات و 9 دی و وطن امروز}
    (( 3 سال و 6 ماه و خورده ای موندشو به خیر کنه))
     3 سال و 6 ماهش مشخص است خورده ایش را هم که دیدید حقوقدان  طبق پیش بینی بنده  دیشب بهش گیر داد.
     
    ((به نظرت حرف عقلم درسته یا احساسم؟؟؟؟
    گیرم خیلی جواب بده))
    این سوال از جناب سیخونکچی بود . خط دوم یک ویرگولش جا افتاده درستش اینه:" گیرم خیلی، جواب بده"
     امیدوارم این تفسیز برای آیندگان مفید فایده آید.

    به این فکر افتادم یه کتاب بنویسم با عنوان :
    من لا یحضره المفسّر( با اجازه عزیزان شیخ صدوق و ذکریای رازی)
    و همین طور همزمان کتاب اسفار اربعه ملاصدار را نیز تفسیر نمایم.
           :D    
            :)
     و من الله التوفیق
     یاحق

    پاسخ:
    ببیمن حوصله تو رو داشتم...
    ولشکن بابا
    دم حوصله ات گرم
    اینقد استعداد طنز نویسی دوستان داره گل میکنه که فک کنم کم کم جناب سیخونکچی باید از این عرصه خداحافظی کنن!
    یا یه پیشنهاد دگه: میتونن جناب سیخونکچی قسمت نظرات رو کلا حذف کنن!
    جناب علیمه(با ضم عین،تصغیر علامه به معنای علامه کوچولو) محمدحسین از زحمات شما در عرصه تفسیر متون خودتان سپاسگذارم و خواهشمندم فقط دنبال تفسیر قرآن نرید؟
    !!!!!!!!!!! محمد حسین جان شرمنده داداش,اگه میدونستم اینطوری میخوای به زحمت بیفتی دستم میشکست اگه اون کامنتو میذاشتم!
    با سلام و عرض ادب
    گروه روشنگری اسلامی(گرا) به ادرس geera.samenblog.com
    ضمن تشکر از شما به خاطر فعالیت های خیرخواهانه و خداپسندانه شما و آرزوی توفیق روزافزون برای شما سروران گرامی گرداننده این سایت, به اطلاع می رساند که لینک  سایت رهبران شیعه از تقریبا 4 ماه پیش در لینکستان این سایت با افتخار ثبت شده است و همچنین مطالب برگرفته شده از این سایت نیز با نام و آدرس شما در پایگاه گرا منتشر شده است
    از شما تقاضا داریم تا در صورت امکان لینک  وبلاگ ما را در سایت خود قرار دهید
    هر چند حتی در صورتی که ما را قابل ندانید نیز لینک سایت شما در وبلاگ ما باقی خواهد ماند
    با تشکر و آرزوی موفقیت برای شم
    شما فقط به فکر جناح و جناح بازی هستید نه مردم و درد مردم هرکی که به مذاقتان خوش نیاید حمله میکنید و شروع به تخریب  میکنید بدون اینکه متوجه شوید تیشه به ریشهی خود میزنید .
    هیچ اتحادی بین مردم نیست اما همش شعار اتحاد میدهیم
    منم بی سوادم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی