طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

فکر کن... قاسم روانبخش و حسن روحانی!

م.ر سیخونکچی | يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱ ب.ظ | ۳ نظر

شورای نظارت بر صدا و سیا به ضرغامی نامه نوشته و گفته که حق انتخاب مجری گفتگو با روسای قوا با صدا وسیماست نه روسای قوا. در همین راستا عرض شود که من اگر جای ضرغامی بودم در اولین گفتگوی تلویزیونی رییس جمهور، قاسم روانبخش رو بعنوان مجری جلوی وحانی مینشوندم! فکر کن... روانبخش و روحانی.... نه! فکر کن!

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۳)

سلام
باور کن رفتم سرچ کردم قاسم روانبخش کیه!
گفتم اسمش آشناست ها .یاد هفته نامه محبوب نماز جمعه ها به خیر :))
نه اینو خوب اومدی واقعاً.... فکر کن!!!!

قاسم روانبخش دیگه کیه؟

پاسخ:
اختیار دارید
قاسم روانبخش کیه؟
مردیه واسه خودش
داداش من نخواستم بدونم مردی واسه خودش هست یا نیست.همونطور که از ظاهر و باطن سوالم معلومه,جدآ خواستم بدونم کیه.دیگه همه که مث جنابعالی اطلاعات سیاسیشون  فول نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی