طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

صرفه جویی سینمایی-سیاسی!

م.ر سیخونکچی | چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ق.ظ | ۴ نظر

باتوجه به مشکلات اقتصادی دولت، و با توجه‌تر به اینکه سینما در دولت جدید باید تا دسته از سیاست جدا شود، قرار است از سالهای بعد گردهم آیی حزب اعتدال و توسعه و اختتامیه جشنواره فیلم فجر بصورت همزمان و در یک ساعت و یک سالن واحد برگزار شود. با اینکار علاوه بر هزینه‌ها، در عقده گشایی هم صرفه جویی شده و عقده گشاها فقط یکبار عقده گشایی می‌کنند!

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۴)

والا من خودم معمولآ موهام بیرون میشه(البته به اندازه!) و یه آرایش کمی ام میکنم,ولی هر سال این وضع بازیگرا رو که تو جشنواره یا حتی تو خود فیلما میبینم حالم بهم میخوره ازشون. بدبختا یه عقده ی عجیب غریبی دارن واسه open و بی قید نشون دادن خودشون.من خودم یه مدت تئاتر کار میکردم,انقدر بهم  فشار اومد و انقدر محیط کثیفی بود که زدم بیرون.

اونوقت میاد واسه من سخنرانی میکنه که ارزشی و غیر ارزشی نداریم تو هنر!!!! تو آخه سر درمیاری که نظر میدی؟

جمعش کن بابا

پاسخ:
انشاالله به لطف حضرت زهرا همون مقدار مو هم میره تو

از این جملتون معلوم شد از این مذهبی متعصبا هستینا!

ولی دمتون گرم.

انقدر آدمای شل و ول بی قید بی اعتقاد دورمو گرفتن وقتی یه آدم معتقد میبینم احساس نزدیکی میکنم بهش.

ضمنآ مطلبایی ام که مینویسین باحالن.بعضیاشون عالیه.

لطفآ ادامه بدین و وقتشم زیاد کنین! ممنونم ازتون

 (با لحن شهیدی فر) جشنواره! مردم واقعا این جشنواره بود! نه شما بگید!
با اون داوراشون! خواننده  رو بگو ! با خودش چی فکر میکنه؟

با تشکر از حقوقدان - گفتم در امر پاچه خواری عقب نمونم
جشواره که جشنواره نیست کلکسیون فساده.خیلی بدم ازشان میاد.محصول جشنواره هم پایین آمدن شلوارعطاران بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی