طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

آب را نبندیم!

م.ر سیخونکچی | يكشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ | ۱ نظر

با بالا گرفتن بحران کم آبی صدای همه درآمده و همه یکصدا فریاد می‌زنند «آب را ببندیم». اما به نظر می‌رسد آنچه که بیش از همه می‌تواند به عبور از بحران کم آبی کمک کند، اتفاقا آب را نبستن است. اینطوری:

باید از شرکت‌های تولید لبنیات خواست که انقدر در شیرهایشان آب نبندند! حتی اگر خوشبینانه فرض کنیم که تنها نصف چیزی که بعنوان شیر به ما فروخته می‌شود، آب باشد. خواهیم دید که با عمل به همین یک سفارش تا چه حد از میزان مصرف آب کاسته خواهد شد!
علاوه بر شرکتهای لبنی باید بصورت کاملا جدی از صدا و سیما خواست که در این شرایط وخیم آبی انقدر در سریالهای خود آب نبندد! هرچند که اقدام رسانه ملی در تدوین دوباره سریال ستایش و کاستن از قسمتهای آن به خودی خود باعث شد تا سطح آب در سدهای کشور یکهو بالا بیاید، اما هنوز هم میتوان در این رسانهنشانه هایی از آب بستن را مشاهده کرد. تا جایی که همین دیروز همسایه نگارنده در خانه را زده و گفته که آقا پشت بوم را آب برداشته چه میکنید؟ نگارنده رفته در پشت بام و دیده که از آنتن دارد همینطور آب می‌چکد! برگشتم و سریع کانال را عوض کردم و به بچه‌ها گفتم دیگه لازم نیست برنامه «عینک آفتابی» را ببینید!


  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۱)

آدمی هم که طنز مینویسه خوبه گاهی وقتا(نه همیشه) به

خودش یادآوری کنه: آب را نبندیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی