طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

پیام اصلی هاشمی به مناسبت شهادت شیخ نمر منتشر شد!

م.ر سیخونکچی | چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر
روز گذشته پیامی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی به مناسبت شهادت شیخ نمر منتشر شد که عدم نام بردن از آل سعود یا محکوم کردن صریح این اتفاق در آن باعث تعجب شده بود. خبرنگار ما با پیگیری های فراوان به نسخه اصلی پیام ایشان دست پیدا کرد که البته خیلی با قبلی فرقی ندارد:
 
هو الباقی
 
هر گل که بیشتر به چمن میدهد صفا
گلچین روزگار امانش نمیدهد
 
متاسفانه مطلع شدیم پدری فداکار، همسری دلسوز و مردی زحمتکش به نام شیخ نمر باقر النمر به ملکوت اعلی پیوسته است. هم اکنون یک روز است که فرزندان مرحوم نمر عطر پدر را استشمام نکرده اند. یک روز است که همسر آن مرحوم برای سخن گفتن با همسرش به قاب عکس روی دیوار خیره میشود. 
 
اینجانب اصالتا از طرف خودم و نیابتا از طرف همه کسانی که نان و نمک دولت سعودی را خورده‌اند این سانحه دردناک را تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر مسئلت مینماییم. باشد که با پایبندی همگان به فضای دیالوگ، شاهد چنین حوادثی نباشیم.
 
با تشکر از خانواده های معزا، خانواده محترم رجبی و همه بستگان که از راه‌های دور و نزدیک تشریف آورده‌اند.
 
*******
 
گفتنی است بعد از انتشار این پیام دفتر فنی «کپی، سیمی و لمینت اصغر و برادران» از آقای هاشمی بعلت عدم رعایت قانون کپی رایت و سرقت یکی از متنهای آماده‌ای که این دفتر روی اعلامیه‌های ترحیم چاپ میکند، شکایت کرده است!
  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی