طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

رکورد تملق زده شد!

م.ر سیخونکچی | پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۱ ق.ظ | ۵ نظر

آقای صالحی امیری که در ابتدای دولت یازدهم بعنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی شد و رای نیاورد، چند روز پیش در قامت رییس کتابخانه ملی رکوردی دیگر را جابجا کرد. ایشون در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات سال 1370 آقای هاشمی گفت: بنده بعد از نماز قلم دست گرفتم تا خیر مقدم یادداشت کنم اما به خود گفتم در حضور این عزیز(هاشمی) چه بگویم، دیدم قلم پاسخ مناسبی نمی‌دهد و یاد مرحوم دکتر شریعتی افتادم، "فاطمه، فاطمه است" پس هاشمی هم هاشمی است از این رو امیدوارم سلامت و سعادت همراه این عزیز باشد.

حال باید گفت که آقای صالحی امیری! یعنی درود به شرفت! اصلاً شرف به درودت که نشون دادی تغییر مسئولیت هیچوقت مانعی جدی برای رکوردزنی نیست. تو با این کار ضمن زدن مشت محکم به دهان نمایندگانی که به تو رای نداده بودند، ثابت کردی که اگرچه عده‌ای دلواپس مانع از وزیر ورزش بودنت شدند، اما تو در جایگاهی جدید هم همچنان رکورد میزنی، رکورد جابجا میکنی؛ حالا رکورد دوی با مانع و اسب سواری و وزنه برداری و... نشد، رکورد تملق را که می‌توان جابجا کرد! دمت گرم!

فقط لطفا در رکورد زنی‌های بعدی کاری به کار افرادی چون دکتر شریعتی نداشته باش. خودت به تنهایی رکورد بزن و تن این بنده خداها رو تو گور نلرزون. آفرین عمو!

گفتنی است پیش از این رکورد تملق در در دست یک مجری همایش بود که برای ابراز ارادت به آقای هاشمی به یک دست بسنده نکرده و هر دو دست را بصورت جداگانه بوسیده بود!

 

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۵)

جناب سیخونکچی جسارت نباشه ولی حرف های این آقا طنزش از بعضی مطالب شما بیشتر بود!
تازه ادعای طنز هم نکرده!
یه کم یاد بگیر....
پاسخ:
خب آخه بعضی ها مادرزادی استعداد دارند
وای در هر حال چشم!
با تشکر از جناب صالحی امیری که موجبات شادی ما را فراهم کردند!
(و تشکر ویژه از جناب سیخونکچی)
واقعا که هاشمی، هاشمی است!
واقعا که بیسوادین! همین "تدبیر"هاست که "امید"ایجاد میکنه دیگه!
لابد توقع دارین مثل دانشجویان دانشگاه امیرکبیر دلواپس تغییر فکر مسئولان باشه؟!!
پ.ن: عکسارو دیدین؟ چه تشکری میکنن از دانشجویان!!
سلام علیکم
این رکوردزنی ها که چیزی نیست تازه اول پاییزه اونم پاییز عزت و یه سری چیزا که قراره باهمین رکوردزنی ها روز به روز بیشتر برگ ریزونش معلوم شه

سلام
کاش خیلی از ما هم بفهمیم که هاشمی "هاشمی" است و در قد و قامت خودش باهاش برخورد کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی