طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

احمدی نزاد چطور با ساخت مسکن مهر قیمت نفت را در دولت روحانی کاهش داد!

م.ر سیخونکچی | چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر
رییس جمهور محترم با افتخار گفته‌اند که دولت مملکت را دارد با نفت 25 دلاری اداره می‌کند و دولت قبل با نفت 120 دلاری هیچ کاری نکرد و از این حرفها. راستش ما هر جور فکر میکنیم میبینیم اینکه آدم نفت 120 دلاری را تحویل بگیرد و ظرف دو سال بکندش 25 دلار افتخار کردن که ندارد هیچ، موجب شرمندگی هم هست. اما از آنجا که آقای روحانی به این قضیه افتخار می‌کند ما هم گفتیم پس حتما تقصیر این کاهش قیمت متوجه دولت ایشان و ژنرالهایش نیست. پس تقصیر کیست؟ معلوم است دیگر، احمدی نژاد! میگویید نه؟ ببینید:
 
سوال: چرا احمدی نزاد مسئول کاهش قیمت نفت است نه دولت روحانی؟
جواب: احمدی نژاد در آن هشت سال که سر کار بود همه نفتهایی را که استخراج می‌کرد نمی‌فروخت. بلکه مقدار زیادی از آنها را ذخیره کرد. بعد الان آن نفتهای ذخیره شده را با قیمت پایین ریخته است توی بازار و به این ترتیب قیمت نفت را آورده پایین!
 
سوال: احمدی نژاد اینهمه نفت را در کجا ذخیره می‌کرد؟
جواب: در خانه‌های مسکن مهر! در واقع آن چیزهایی که احمدی نژاد ساخت، خانه نبود بلکه چهاردیواری هایی بود که داخلش تانکر جاسازی شده بود! بعد آن ها هم که می‌آمدند بعنوان صاحبان مسکن مهر کلیدها را می‌گرفتند و تلویزیون هم نشانشان می‌داد، در واقع اعضای صنف تانکرداران بودند. به همین دلیل هم هست که بعدا معلوم شد در خیلی از شهرکهای مسکن مهر امکاناتی مثل مدرسه و مسجد و درمانگاه پیش‌بینی نشده بوده، چون تانکر که مسجد و مدرسه و درمانگاه نمی‌خواهد.
 
سوال: خب این نفتها را چطور از این خانه‌های مسکن مهر یا همان تانکرهای مسکن مهر به بازارهای جهانی انتقال داد؟
جواب: راز این امر را هم باید در سفرهای استانی احمدی نژاد جستجو کرد! اگر دقت کنید در سفرهای استانی احمدی نژاد چندین ماشین پشت سر هم حرکت می‌کردند. آنها در واقع ماشین عادی نبودند بلکه ماشینهای حفاری، لوله گذاری و خاکریزی و آسفالت کاری فوری بودند که هر جا احمدی نژاد میرفت پشت سرش زمین را می‌کندند و لوله می‌گذاشتند و سریع پر میکردند! اگر برنامه های سفر احمدی نزاد را هم مرور کنید میبینید استانهای همسایه پشت سر هم قرار داشتند تا این لوله‌ها سریع به هم وصل شوند. الان هم احمدی نزاد دارد با همین لوله ها نفت را از تانکرهای مسکن مهر میرساند به نفت کشها و با قیمت پایین می‌فروشد!
 
سوال: احمدی نژاد نفتکشهایی که نفتها را از این لوله ها بگیرند و ببرند بفروشند را از کجا آورده؟
جواب: اگر مشروح جلسات بابک زنجانی را دنبال میکردید میفهمیدید که یکبار بابک زنجانی توی صحبتهایش گفت که من چند تا کشتی دارم و... . این کشتی هایی که گفت در واقع همان نفتکش ها هستند! الان هم برای اینکه گندش در نیاید سریع میخواهند بابک زنجانی را اعدام کنند چون بابک زنجانی به احمدی نژاد گفته نفتکش‌هایم را خالی کن می‌خواهم بفروشم پول اینها را بدهم اما او زیر بار نمی‌رود!
به همین دلیل است که تقصیر کاهش 100 دلاری قیمت نفت اصلا متوجه دولت آقای روحانی و ژنرال زنگنه نیست و تقصیر دولت قبل است.
 
سوال: واقعا؟
جواب: بله، واقعا! 
  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی