طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

چه کسی مجلس را به چیز گرفت؟!

م.ر سیخونکچی | پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۲۲ ب.ظ | ۲۴ نظر

فکر می‌کنید این جمله را چه کسی گفته است؟

(...) گفت: کارت زرد برای این دولت نگرانی نیست.

برای اینکه راحت تر بتوانید حدس بزنید یک راهنمایی می‌کنم. این جمله پس از کارت زرد دادن نمایندگان مجلس به وزیر ارشاد بیان شده است. طبیعتاً آن را احمدی نژاد نگفته است، چون اگر او گفته بود در همین یک روز نمایندگان غیور به خروش آمده و برای حفاظت از کیان مجلس دهانش را مورد عنایت قرار می‌دادند. حالا شما در جای خالی نمک بریزید عمو ببینه!

(برای پر کردن جای خالی روی تیتر کلیک کرده و در قسمت نظرات کلمه مورد نظر خود را بنویسید)

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۲۴)

حقوق‌ندان سرهنگ‌نما
روح شوهر عمه اون! گفته!
پاسخ:
قشنگ بود
شاد شدم!
آقای "تدبیر" فرمودند.
نمون چیز!!!
پاسخ:
نفهمیدم ولی برای اینکه زحمتت هدر نره تاییدش کردم!
دمت گرم خیلی با معرفتی که گذاشتیش و احتمالا چقدر فکر کردی بفهمی چیه! ولی اشتباه تایپی بود منظورم (همون چیز) بود دگه!
آخه میدونی که این چیزا با این حرفا واسه آدم چیز نمیذارن که بفهمیم چی مینویسیم!؟!
مردی با عبای خاکستری با رگه های شکلاتی
  • محمد حسین
  • کلید دار کمباین ؟؟
    عادل فردوسی پورشون!
    من گفتم
    اونی که مدعی بود ....!!!
    حالا شما جای خالی رو پر کن!
    پاسخ:
    اینجا فقط منم که سوال میپرسم
    فهمیدی؟
    فقط من!
    :)
  • اصغر آقا
  • همون که گفته کارت زرد برای این دولت نگرانی نیست!
    همونی که گفت گازانبر نداره دیگه!
    همونی که گفت "مردمی که به من رای دادن به خشونت و افراط و بی قانونی رای ندادن"!! یعنی ما رو مسخره کرده؟؟!! نه فکر نکنم! چون همون بود که گفت من رئیس جمهور همه مردم هستم! البته شاید ما از جرگه مردم و انسانیت اخراچ شدیم تا 4 سال آینده!
    هیتلر
    اینو دست بوسِ صاحب خاطرات شاذ گفته!
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    یک ********* ******** ******** **** ****** **** **** *** ******

    پاسخ:
    واقعا بستید که فیلتر بشیم بریم پی کارمون دیگه؛ ۀره؟!
    :)
    ضمنا من با این نوع حرف زدن موافق نیستم
    کسی که بیشتر ترجیح میدهد شیک و امروزی باشد تا مردمی و خاکی
    خبر کذبه آقا...این آقا کلید سازه... عمرا فوتبال بلد باشه...
    مثلا مخالف پوپولیست!!!!
    دسته ی داس تدبیر و امید
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    قابل توجه *** *** ******** که وقتی به در راس امور بودن مجلس اشاره ای نقادانه می شد رگ گردنش ورم می کرد و اکنون مجلس را به هیچ می گیرند و خف کرده است .
    پاسخ:
    آقا جون مگه میخوای ما رو بپوکونی که اینطور صریح اسم میبری!
    بچه محل آقای چیز
    یا همون ر... ورژن2

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    همه ساکت بودند ناگهان .....گفت:؟

    گوینده ....است!!!!
    **** **** ** ** ***** *** ******* *******
  • لولوی شب های تاریک
  • یونگ پو برادر تسو و جومونگ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی