طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

حرفهای در گوشی مجمع روحانیون در حرم امام

م.ر سیخونکچی | شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴ ب.ظ | ۵ نظر

همانطور که در عکس زیر می‌بینید اعضای مجمع روحانیون مبارز ضمن حضور در حرم امام با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کردند. به همین راحتی! یعنی به همین راحتی که شما این یک جمله را خواندید اعضای مجمع روحانیون مبارز که محمد خاتمی و موسوی خوئینی ها تنها دو نفر از افتخارات آن جمع هستند، بی‌خیال همه گندکاری‌هایشان در فتنه 88 رفتند در حرم امام و تازه با آرمان های امام تجدید پیمان هم کردند. در برخی عکس ها حتی مشخص است که آنها به ضریح امام چنگ زده و مشغول نجوا کردن هستند. خبرنگار ما با نفوذ در آنها توانست برخی از جملاتی را که سه تن از آنها با امام نجوا کردند بشنود که در زیر می‌خوانید:

 محمد خاتمی: سلام امام! راستش خیلی دوست داشتم قبل از اینکه یکی از سران فتنه باشم خدمت برسم اما فرصت نشد! حالا هم عیبی نداره، عوضش این دیدار خاطره همه لحظاتی که مجبور بودی با بنی‌صدر دیدار کنی رو برات زنده میکنه! به هر حال من هم الان برای خودم کلی سران فتنه هستم و دارم سعی میکنم بتونم به اندازه بنی‌صدر کارنامه‌ام رو سیاه کنم! حالا بخشی از راه رو تو فتنه 88 رفتم و امیدوارم در ادامه هم بتونم این راه رو ادامه بدم.


 موسوی خوئینی‌ها: سلام عرض می کنم حضرت امام. راستش حالا که پا داده بعد از چهار سال بیایم اینجا می‌خواستم خدمتتون عرض کنم که بالاخره دنیا عوض شده دیگه، خب من هم عوض شدم! گناه نکردم که، فقط عوض شدم! خواستم عرض کنم که شاید تو این چهار سال کلی پیش شما چوغولی ما رو کرده باشن اما خدا میدونه همه‌اش دروغه. من هنوز به آرمان شما پایبندم. فقط تو فتنه 88 یه نقش کوچولویی داشتم و مجمع هم فقط از مردم خواسته بود بریزن تو خیابون که خیلی اتفاقی تاریخ این درخواست با تاریخ قیام مسلحانه منافقین یکی شده بود! خدا وکیلی تقصیر ماست؟ منافقین نباید 30 خرداد قیام مسلحانه می کردن خب! به ما چه! حالا یه عده میان میگن که ما فتنه گر هستیم و مجمع کارنامه‌اش سیاهه. بابا چرا دروغ میگن آخه. مگر یه ذره آب به آسیاب دشمن ریختن و آشوب کردن کارنامه سفید ما رو سیاه میکنه؟! خلاصه الان هم اومدم چسبیدم به ضریح که در گوشی بگم یه وقت حرفای این آدما رو باور نکنید ها. ما به آرمان انقلاب پایبندیم، جون شما!


 محمدعلی ابطحی: سلام امام جون، چطوری؟ راستش من خیلی حرف ندارم بزنم. یعنی من کلا حرف جدی بلد نیستم بزنم. معمولا بلدم جک بگم و عکس خنده‌دار بندازم تا ملت بخندن. وبلاگم رو که دیدید؟ راستش فقط یه سری حرف جدی تو عمرم زدم که اون هم تو اعترافاتم تو دادگاهم بعد از فتنه بوده. اونا رو هم که حتما خودتون شنیدید دیگه.  خلاصه من نمیدونم چرا انقدر من رو جدی میگرن؟ شما هم خیلی من رو جدی نگیرید! بچه‌ها گفتن بیا بریم حرم، من هم اومدم وگرنه من کجا، حرم شما کجا؟ من خیلی وقته این حرف ها رو ترک کردم. یعنی کلا مجمع روحانیون ترک کرده! خدا حافظ!

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۵)

و ادامه،
راستی امام داشت یادم میرفت، این بیست و چهار سالی که ما از شما فاصله گرفتیم،
این اکبر انقدر قشنگ خاطراتت رو برامون تعریف میکنه اصن کلی دورهمی میخندیم و خلاصه نمیذاره زیاد دلمون برات تنگ بشه، آخه خاطراتی ک اکبر میگه بیشتر بدرد ما میخوره،
همین سالی ی بارم ک میایم اینجا بخاطر گرفتن عکس یادگاریه،
خوب دیگه بچه ها اگه همه عکساتونو گرفتیم بریم که...

 آخ حالا که صحبت از خاتمی شد خودمو مسئول میدونم این پیامو منتقل کنم:

اطلاعیه ی شماره ی 1 خاتمی:

از همه ی اصلاح طلبان درخواست مبکنم با توجه به گذشت 8 ماه از تبلیغات ریاست جمهوری در صورت دیدن دکتر روحانی به ایشان پیغام دهند:

«کلید» درب توالت ما را بیاورند،ترکیدیم 

 

 

اون زمانی که خاتمی رئیس جمهور بود من خیلی ازش خوشم میومد،خیلی زیاد.

همیشه فکر میکردم دقیقآ اون چیزیه که من میخوام:یه آدم مذهبیِ امروزی.

یه آخوندِ پیشرفته.

حتی یه بار یه جایی بودیم که از نزدیک دیدمش و باهاش حرف زدم.اون روز خیلی حال خوبی داشتم.

ولی گند بزنن به این دنیا...

همه ی آدما عوض میشن.طوری عوض میشن که دیگه دوس نداری بهشون فکر کنی

چه دنیای کثیفی...

 

جناب 88 سلام
فک میکنم اونا تغییر نکردن ما توی باغ نبودیم!

سلام، با تشکر از شما

"حرفهای در گوشی مجمع روحانیون در حرم امام"

با آدرس:
http://www.nobateshoma.ir/?p=17139
در سایت جامع وبلاگ نویسان استان سمنان انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت نوبت شما: إیّاکُم وتَزَوُّجَ الحَمْقاءِ...تاکید کرده بود پیامبر با زن احمق ازدواج نکنید گمانم همین دختران بی حجاب را می گوید...

او هشدار داد  مرا فرزندان اینها کفتار صفت می شوند و وُلْدَها ضِباعٌ.


یا علی

پاسخ:
شما با اجازه کی به حرفهای پیامبر تبصره میزنید و گمانتان را به ایشان میچسبانید؟!
در بد بودن بی حجابی حرفی نیست اما ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی