طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

یک عدد رضا پهلوی دنبال کار می‌گردد!

م.ر سیخونکچی | يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۳ ق.ظ | ۱ نظر

جناب رییس جمهور محترم در نشست خبری اخیر خود گفتند(نقل به مضمون) که اگر کسانی به حکم دادگاه محکوم شده باشند ایشان در دولت از او استفاده نمیکنند اما اگر اینچنین نباشد اشکالی وجود ندارد. بعد از این سخنان سیل آگهی‌های درخواست شغل از سوی برخی چهره‌های بی‌کار که البته توسط دادگاه هم تا کنون محکوم نشده‌اند روانه رسانه‌ها شده است. برخی از آنها از این قرارند:


1
 مردی هستم تقریبا پنجاه ساله
 ساکن اروپا و آمریکا
 بدون محکومیت قضایی
 قبلا قرار بود شاه مملکت شوم اما فعلا مشغول به غازچرانی هستم و گاهی هم در شبکه‎‌های اجتماعی پست میگذارم که بعضا 12 تا لایک هم میخورد!
 به شدت دنبال کار هستم
 کار دفتری در یک محیط دلباز مورد علاقه بنده است

2
 پیرمردی هستم ساکن فرانسه
 با سابقه ریاست جمهوری
 دنبال شغل میگردم
 یک شغل نان و آبدار میخواهم
 اگر نشد مانکنی در فروشگاه لباسهای زنانه هم مورد قبول خواهد بود
 تن خورم خوب است!

3
 نخست وزیر سابق یک رژیم جعلی هستم
 در دادگاه‌های ایران سابقه هیچگونه محکومیتی ندارم
 تا همین چند وقت قبل کار داشتم که بعد از شکست در جنگ اخیری که برپا کردم احتمال بیکار شدنم هست
 گفتم زودتر اعلام نیاز کنم که یه وقت زن و بچه‌م گشنه نمونن
 وارد به فنون و رموز قصابی و سلاخی هستم!


  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۱)

سلام 
ممنون ، بسیار لذت بردیم
در ضمن آقای مهندس ، جناب شیخ ،دانشمندترین زن جهان و م.خ رئیس جمهور اسبق هم التماس دعا دارند !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی