طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

فوتبالیستها قانون مینویسند!

م.ر سیخونکچی | چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

فوتبالیستهایی که بصورت کاملا شرافتمندانه رشوه داده و کارت معافیت سربازی کسب کرده بودند با عفو و مرحمت همراه شده و اجازه بازی در تیم ملی را پیدا کردند. از آنطرف همزمان با این اتفاق ها و البته کاملاً تصادفی، بحث طرح ایجاد امکان خرید خدمت سربازی برای غائبان هم جدی شده است. از آنجا که اینها کاملا اتفاقی است پیشنهاد می‌شود تا در صورت بروز مشکلاتی دیگر برای قشر مستضعف فوتبالیستها، قوانین دیگری هم مانند آنچه در ادامه می‌آید وضع شود:

*حذف چراغ قرمز از چهارراه‌ها: اگر یک روز یک فوتبالیست لباسی پوشیده بود که رنگ آن با رنگ قرمز ست نبود!
*تغییر و جابجایی سازمان نظام پزشکی با فروشگاه‌های هایپر استار: اگر روزی یک فوتبالیست می‌خواست برود هایپر استار خرید ولی راهش دور بود و در عوض یک شعبه از سازمان نظام پزشکی به خانه او نزدیکتر بود! اینطوری آن فوتبالیست کمتر راه می‌رود دیگر!
*حذف درس ریاضی 2 و جبر و احتمال از دبیرستان و جایگزینی آنها با ورزش و نقاشی: اگر یک روز یک فوتبالیستی که نقاشی اش خوب است ریاضی و جبر و احتمال را تجدید شد.
*اجرای سریع و بی‌قید و شرط حذف 8 صفر از پول ملی: اگر یک روز حساب و کتاب یک فوتبالیست ضعیف بود و احیاناً برای شمردن صفرهای رقم قراردادش دچار مشکل می‌شد!
*ممنوعیت ورود هرگونه وسیله تصویربرداری به ورزشگاه‌‌ها: اگر دو فوتبالیت خدای نکرده یک روز اصرار داشتند که نوع خاصی از خوشحالی را پس از به ثمر رساندن گل انجام دهند.
  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی