طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

کف گرگی!

م.ر سیخونکچی | چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ق.ظ | ۱ نظر

اون موقع که علی مطهری به یه نماینده از پشت تریبون مجلس گفت پفیوز، بهش گفتن این چه حرفی بود زدی؟ گفت معنی پفیوز رو نمیدونستم!

حالا هم که به یه نماینده دیگه کف گرگی زده بعید نیست بیاد بگه نمیدونستم گرگ حیوون وحشی‌ای ایه، فکر کردم یه گونه قناری نادره که نیمه های شب از خونه‌اش میاد بیرون و سوت بلبلی میزنه!

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۱)

  • ندیدبدید
  • یه دونه ای سیخونکچی!دیروزداشتم خفه می شدم وقتی فکرمی کنم بعد8سال ...حالامرتب داریم عقبگردمی کنیم. هرچیم به خودم میگم: اینچنین نخواهدماند...بازم دلم اروم نمیشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی