طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

طنزهای یک م.ر.سیخونکچی

گاهی فقط میشود طنز نوشت!

عارف راست میگفت، اون معدن نبود!

م.ر سیخونکچی | يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

آقای محمدرضا عارف در گفتگویی فرموده است: «زمانی که معاون اول بودم در سفرهای خارجی همسرم همراهم بود. در سفر به ترکیه حجاب همسرم مورد توجه همسران دولتمردان وقت ترکیه قرار گرفت و این حجاب باعث الگو‌برداری آنها شد و رسانه‌های ترکیه بسیار روی این موضوع مانور دادند.»

راستش من این را که خواندم و سطح اعتماد بنفس آقای عارف را دیدیم با خودم گفتم حتما بنده خدا تو اون مناظره راست گفت ک اونجا یه نقطه گردشگریه! کی فته معدنه؛ اصلا بیشتر که فکر میکنم من خودمم یه بار با مایو و تویوب تریلی رفتم اونجا آب بازی کردم! اصلا اونجا در مقابل چنین اعتماد بنفسی غلط میکنه معدن باشه!

  • م.ر سیخونکچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی